yoologin

A Joomla 1.5 rendszerrel kapcsolatos általános kérdések.

yoologin

HozzászólásSzerző: webpuppy » 2010.06.12. 23:59

Sziasztok!

Sorry, de nagyon kezdő vagyok joomla-ban , ettől függetlenül pár dolgot már sikerült egész jól összehozni... remélem nem kérdezték már meg 1000x...

A problémám a következő lenne telepítettem a yoologint, mindent regisztrációhoz kötöttem, kivétel ezt a logint. Ettől függetlenül a sima login is mindig megjelenik egyszerre a bejelentkezésnél és a kijelentkezésnél is pedig az alap modul ki van kapcsolva, ja-purity sablont használok és ahogy láttam , abban is és még jó pár helyen benne van ez a modul. Szóval elsődleges célom, hogy csak a yoologin felülete jelenjen meg , ne együtt a kulcsos default modullal és ha lehetséges még a sablon első elemének betöltése előtt.

Segítségeteket előre is köszönöm!!!
webpuppy

Adott: 0 köszönetet
Kapott: 0 köszönetet

Re: yoologin

HozzászólásSzerző: joomlafan » 2010.06.13. 08:35

Az alap mod_login modult teljesen ki kell kapcsolni. Ha megjelenik, akkor nincs kikapcsolva és ezért jelenik meg a másik login modul használata esetén. Szerintem, azt is regisztráltra állítottad.
Joomla Fan Club
joomlafan

Adott: 9 köszönetet
Kapott: 360 köszönetet

HozzászólásSzerző: webpuppy » 2010.06.13. 11:02

nem tudom mit jelent a teljes kikapcsolás nálam : a sima login először nem engedélyezett , majd törölve is lett a modul, a Yoologin minden menühöz és mindenki-hez hozzárendelve é persze engedélyezve. ????!
webpuppy

HozzászólásSzerző: joomlafan » 2010.06.13. 14:26

Akkor valamit nem értek, ha ki is törölted, akkor hogyan jelenhet meg? Nem használsz Communitry Buildert esetleg?
Joomla Fan Club
joomlafan

Adott: 9 köszönetet
Kapott: 360 köszönetet

HozzászólásSzerző: webpuppy » 2010.06.14. 08:46