Blogolás a Joomla-ban

A Joomla 1.5 rendszerrel kapcsolatos általános kérdések.

Blogolás a Joomla-ban

HozzászólásSzerző: Thomas » 2010.02.26. 18:41

Helló,

először is elnézést az új témáért, de már annyit kerestem, de nem találtam semmit...
És az is valószínű, hogy én vagyok a béna, de egyszerűen nem tudom megoldani azt, hogy a honlapom bizonyos része blogként működjön - azaz hogy mások tudják kommentelni a cikkeket. Vagy ez csak modullal érhető el?
Mert kipróbáltam az IDoBlog 1.1 Build 32 -t, de valahogy nem vált be (nem is tudtam igazán testre szabni, meg...én tulajdonképpen csak annyit akarok, hogy legyen egy olyan lehetőség h. egész egyszerűen hozzászólok, nem kell szövegformázás, semmi...)

Fel tudna valaki világosítani? És tényleg elnézést ha buta a kérdésem, de kezdő vagyok, és egy fórum ugye pont azért van (a gyorstalpalókat már átolvastam, de vagy semmi, vagy figyelmetlenül olvasta...)

Szóval blogot szeretnék, amit lehet kommentelni, köszönöm!

Kovács Tamás
Thomas

Adott: 3 köszönetet
Kapott: 0 köszönetet

Re: Blogolás a Joomla-ban

HozzászólásSzerző: speci » 2010.02.26. 21:35

szia.
1 jó bővítménnyel szépen meg lehet oldani.
pl.:
http://extensions.joomla.org/extensions ... ments/9985
van demo oldala is. persze többféle modul is van ebben a témában.
Mielőtt bármit módosítasz: Biztonsági Mentés Kötelező!
speci

Adott: 16 köszönetet
Kapott: 101 köszönetet

A következő 2 fórumtag köszönte meg speci hozzászólását:
Google Adsense [Bot], Thomas

HozzászólásSzerző: Thomas » 2010.02.27. 00:26

Köszönöm, ez teljesen megfelel!
Thomas

Adott: 3 köszönetet
Kapott: 0 köszönetet

HozzászólásSzerző: Chrono » 2010.02.27. 23:14